Santai bersama keluarga di Pizza Hut, Dungun

Ni sebenarnya dah nak hampir sejam tunggu menu sampai. Kecewa betol dengan service pizza hut. Kita bayar service tu bagi yang dine in. Masalahnya mereka lebih utamakan “take away”????

What the fish was going on??? Take away ada bayar service lebih mahal ke ape?? Setahu aku xde pun. Selambat2 service pun, ada soup yang di hantar. Hampa betul aku malam ni.

Tengok muka aisyah dah nak tido menunggu. Haish.. sabar je la.

Muka isteri dah macam singa tengok pekerja lalu lalang.. satu pun xnak service kita ke???  Ishk… nak rating.. ermm. Rasanya kosong star lah… k,bai.

Service pizza hut jilake!!!


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s